בריכות ביתיות לגינה

בריכות ביתיות לגינה – בתוך או מעל האדמה?

אין שום ספק, שכאשר אנו חושבים על בריכת החלומות לבית הפרטי, התמונה המיידית שעולה בראשנו היא התמונה של בריכה חפורה, מעוצבת, בעלת תצורה מעניינת ובגודל כזה שמאפשר לנו ליהנות מהאפשרות לשחות מצד לצד גם ברמה ספורטיבית. אל התמונה הזאת אפשר להוסיף את סביבת הבריכה, עיצוב הדק שמסביב, מיטות השיזוף, פינות הישיבה ואפילו הצמחייה המקיפה מסביב. יחד עם זאת, כיום ישנם סוגים שונים של בריכות ביתיות לגינה אותן ניתן להתקין בכל מרחב גינתי, ולהתאים אותן בהתאם להעדפות הלקוח ובהתאם למרחב העומד לרשותו.

 

בריכות חפורות הבחירה האלגנטית, אל מול בריכות עיליות, הבחירה האפקטיבית.

ככלל, ניתן להפריד את עולם הבריכות הפרטיות לשתי קטגוריות מרכזיות: בריכות חפורות ובריכות עיליות. בריכות חפורות, כשמן כן הן, הן בריכות הנבנות בתוך האדמה לאחר שנחפר עבורן בור במידות המתאימות, והוקמו כל התשתיות הנדרשות. בריכות אלה יכולות להיבנות בפורמט של בריכות בטון שהוא הפורמט היקר והיוקרתי ביותר, בפורמט של בריכות פיברגלס המיוצרות מראש ומונחות בתוך בור ייעודי שנחפר לתוכן, וכן בריכות ויניל המבוססות על בניית הבריכה מפאנלים ייעודיים וציפויים באמצעות יריעות ויניל רובסטיות.

בריכות במגוון רחב של תצורות ומידות

מן הצד השני, ישנה קטגוריית הבריכות העיליות, ובקטגוריה זו אין הכוונה לאותן בריכות תינוקות מתנפחות, אלא בריכות ביתיות לגינה לכל דבר ועניין, בריכות גדולות שיכולות להגיע בתצורות שונות, עגולות במגוון רחב של קטרים, מרובעות, וכן בריכות מלבניות בעלות מימד אחד ארוך יותר, המאפשר שחייה ספורטיבית. בריכות אלה עשויות יריעות פולימריות עבות מאוד ורובסטיות, הנתונות בתוך קונסטרוקציה אותה ניתן לפרוש בקלות רבה יחסית בשטח הגינה.

שורה של יתרונות וחסרונות לכל אחד מסוגי הבריכות

הבחירה בין הסוגים השונים של בריכות ביתיות לגינה צריכה להתבצע על בסיס בחינת הצרכים של הלקוח, המרחב העומד לרשותו לטובת העניין, האם מדובר בבית שלו או בבית שכור, האם ישנם ילדים ותינוקות בבית וכמובן שאלת מסגרת התקציב העומדת לרשות הלקוח. כל אלה ועוד, יכולים להוות פרמטרים בבחירת הפתרון המתאים ביותר עבור הלקוח, אך הבחירה צריכה להתבצע תמיד בליווי איש מקצוע המתמחה בתחום זה, על מנת להבטיח שאתם בוחרים באפשרות המתאימה לכם ביותר.

לא רק עניין של תקציב

ככלל, אנשים נוטים לבחור בריכות עיליות למשל, רק כאשר יש להם מגבלה תקציבית לבנות בריכה חפורה, אלא שבפועל בריכות עיליות מציעות יתרונות נוספים של ניידות, של בטיחות ילדים וכדומה, יתרונות שחורגים מעניין התקציב, ויכולים להפוך את האופציה לאופציה המתאימה לכם ביותר גם אם יש לכם את התקציב הנדרש לבריכה חפורה. מן הצד השני, בריכות חפורות הן ללא ספק הפורמט האלגנטי ביותר, פורמט ברירת המחדל לכל מי שחולם על בריכות ביתיות לגינה, על בריכה פרטית ממש בצמוד לפתח הבית.

רכישת בריכה עם כל חבילת האמצעים הנדרשים לתחזוקה שוטפת וחוויה מושלמת

בבחירת בריכות ביתיות לגינה חשוב להסתייע באיש מקצוע המתמחה בתחום זה, ויכול לבנות עבורכם את חבילת האמצעים המלאה לה תזדקקו כדי ליהנות מהבריכה לאורך זמן. חבילת אמצעים זו כוללת מערכות סינון ושאיבה, מערכות הזרקת חומרי חיטוי, מערכות בקרה וחימום וכדומה, אם כי אינכם חייבים להתקין את כל המערכות, וגם בהיבט זה לתקציב ישנו תפקיד חשוב. מערכת אחת שאתם לא רוצים לוותר עליה היא מערכת הסינון של המים, מערכת המיועדת לשמור על מי הבריכה נקיים בכל עת, סינון המים מחרקים מתים, אבק, עפר, עלים יבשים שעפים ברוח וכדומה.